2012年12月29日星期六

verkliga livet i Hermes lila struts läder silver hårdvara

Jag satt i soffan, medvetet generad,http://www.hermesswedenv.com/ viskade: hermes väskor, hur du hittar mig "?hermes pekade till den bärbara datorn på bordet. Den lilla Zhan blogg, öppnade jag det, och kunde inte låta bli att le, och hon fortfarande ta mig ett par dagar innan en tur inte att de sätter upp två dagar och slutligen mina foton upp på nätet.

väskor online en lögn till motsatt mig på soffan, dra en filt lock, blunda, blundar meditativt utseende. Jag märkte då att hans ansikte var mycket dålig, blek och härjad, som sjuk."hermes?""Ah" gråta, en statisk titt nedan. hermes öppnade munnen, faktiskt inget ljud kom ut från halsen. Han var utan ett ord.

"Jag" Jag var tyst länge, handväskor online, kyrka, min mamma och jag sa dessa ord, arga ord jag vet att du står utanför, medvetet säger du hör jag tror att du är så stolta De människor som hörde dessa ord, måste föraktar mig. "Han öppnade äntligen ögonen, lugnt tittade på en hermes, inte oväntat. hermes pekade på pannan bandage, försiktigt sade: ". Detta är inte första gången en bilolycka hermes, är den tredje"

没有评论:

发表评论